repotage i lantliv

sitter i morgonrock och dricker mitt morgonte.
ska upp i soffan och äta frukost.
som det känns nu vill jag ligga där hela dagen. får se får se.
festa skulle också sitta fint, men har ingen alk så a näääeeee pallar fan inte.
igår när jag va gone away typ så skickade mammsen ett sms att 2 journalister från lantliv ville göra ett repotage om vårat hus och trädgård. både hemma-hos repotage och vad-kan-man-göra-längst-strömsholms-kanal repotage. ni som inte vet vilken tidning jag menar vet säkert det nu. COOLT HUH?

lite sisådär.
är ju inte just den där tidningen om ni är sega så ni inte fattar det, det där är ett random kort från google fr att det ska bli en klarare bild om vilken tidning)

sedan måste jag påminna om att jag ska vara med och sjunga i engelsbergsrocks grejjs.

det jag inte förstår är att vi ska sjunga på torsdagen, har det sagts iaf.
den är ju inte ens med? aja när det är engeltoner ska iaf vi sjunga.
kom och tittaaaa hihi.
bra :*
jag uppdaterar mera sen, för något lär jag väll göra idag med?
eller?
jodå ;)

pusssss have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0