jag är bra, precis som jag är.

20110701792 (MMS)

Tycker du att alla ska ha samma rättigheter? Ja då är du feminist. Jag är det. Jag har fått ut jätte mycket av den här kursen. Verkligen. Jag känner mig bättre. Jag är värdefull. Även om det sviktar lite nu så är jag det. man får vara liten och ledsen. jag är det. Liten och ledsen. men men vad ska man göra. Killar är svin, jag borde veta det vid det här laget. Fan fan fan. Fan i helvete. Jag kan inte förstå att det här händer. Helt sjukt. Aldrig mer. Om det här inte löser sig så säger jag: aldrig mera. Nu är det nog. Det får räcka. Efter bara vegetarisk mat ska vi fem underbara brudar cykla och köpa typ en grillad kyckling. Var. Fatta hungrig jag är/vart! Bara bönor och skit. På bilden är feminist märket bakat på brödet. Grymt. Vi åt upp allt igår natt nästan haha, som skulle vart till frukosten idag. Känner mig hemma här. Kommer suga att åka hem. Kommer bli ännu mera depp då. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0