PiP va bäst. underbart.

BÄSTA DAGARNA I MITT FUCKING JÄVLA KUK LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fuck allt annat, underbart.
längtar tillbaka, ska fan dit nästa år igen.
allt underbart folk, inte sova, inte äta, bara kööötttaaaa
här kommer lite bilder.
jag har inte tagit några, men andra har:


i victor och amandas camp. UNDERBARA MÄNNISKOR! tack att vi fick lära känner er.


jävligt glad sofia, kommer inte ihåg när bilden togs.

äckel peddo kaninen haha♥

glad sofia igen, FÖRSTA KVÄLLEN WÖÖÖÖÖ "jag ser ljuset"

klockrent. jag McGyver och gurra. morgonkvisten sådär. sova , va vad är det?

morgonkvisten på lördagen. SLITNA!? nädå haha kanske lite.

jag och gustav, när vi hade våran seriös min och körde världens sjukaste historia för alla.
SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT
-feber.

någon dag. fråga mig inte.



slitna brudar? NÄÄÄÄÄEEEDÅÅÅÅÅ


någon vacker dag. haha som ni märker, ingen koll på något, så det ska vara.

den underbara biden får avsluta den här underbara veckan.

sen måste jag faktisk göra reklam åt en helt sjukt underbar människa,
kolla viktors blogg:
http://pyykola.se/


VI SES NÄSTA ÅR PUTTE I PARKEN
:D

sen alla underbara band jag sett:
-PENDULUM OMFG ♥♥♥
-paramore va azum
-the ark hihi braaa!
-KE$HA SÅG JAG, MEN HON SÖG LIVE! kolla förfan aldrig på henne.
-längst fram på maskinen, blev klämd, kunde inte andas, vakten lyfte bort mig haha. han va ganska snygg ;)
-dead by april, grymt
-adam tensta NICE
-svenska björnstammen :D:D
-daniel adams ray, underbart
-far east movement, ni vet LIKE A G6, sjukt grymt
-slagsmålsklubben :D
-håkan hellström, visst han va bra. jag kollade någon låt sen köttade jag i campet
-veronica maggio, sjukt härligt

det va massa bra band jag missade, såklart. men så är det.
sen såg jag såklart massa b band, kommer inte ihåg va dom eter.
vissa va bra visa inte.
slutsats, alla va bra förutom bajs ke$ha.
seriöst hon sög. jag tycker om henne vanligtvis, hon är as bra.
men nu efter att ha sett henne live är jag besviken och vill inte lyssna mera.
DU SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!! hon kunde inte sjunga för fem öre, det lät as illa till och med med röstförvrängar grejjen.

you suck.

tv4 kom och filmade oss. danne , min homie, är med på en intrevju, och innan han sitter vi där.
inte alltid man är full i tv.
hahahaha ja länkar
http://www.nyheterna.se/lokalt/orebro
kolla på den det står "dags för putte i parken"

DÄR ÄR VIIIIIIIIIIII
sorry att jag inte bloggat.
kom hem i söndags eftermiddag. sen sov jag. sen igår jobbade jag, sen sov jag.
sen åkte jag och badade, sen blev det statoil häng ett tag. sen sov jag.
och nu ska jag kolla film med världens bästa lillebror. (sova)
och ikväll så får vi se vad som händerrrr.

hoppas ni har haft en lika sjukt bra vecka som jag!
jag har gjort allt man kan göra tror jag.
faktiskt. och det mina vänner, är så det ska vara.
SOFIA IS BACKKKK
en festival va precis det jag behövde. tack för allt.
pusssss

Kommentarer
Postat av: Zu

Hej! Roligt att du hade kul på PIP! Läste att du gillade Adam Tensta. Kika in på www.sverigesradio.se/gilla och lyssna in på vad han gillar för program och varför. Vad gillar du? :)

Vänligen,

Zu

2011-07-18 @ 09:27:20
URL: http://www.sverigesradio.se/gilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0