bildbomben jag lovat

haft underbara dagar nu, måndag till torsdag.
här kommer bilderna jag lovade.
ska iväg snart.
måste torka mitt blöta hår också, jobbiigggtttt


hotellrummet var jävligt soft, nybyggt i våras. hotellet alltså. receptionen var inte ens färdigbyggd haha jävligt soft hotell iaf.
hotell city i gävle

hittade min framtida balklänning. om man tar bort tofsen på dockans vänstra axel.

och hittade min framtida(när jag är typ 40 och rynkig) bröllopsklänning.
sjukt äckligt jävla vacker.
och de här två klänningarna stod bredvid varandra i skyltfönstret.
SJUUUKT!

vi va i typ boulungskogen(minns inte hur det stavas (a) )
en sjukt jävla vacker park.
kommer några kort därifrån nu













syns inte, men sjukt söta ankungar i strandkanten :')









ojj suddig, men fin ändå :E








lägger inte ut alla 150 typ även om jag skulle vilja det. orkar inte.
sen måste jag lägga ut när vi va i skogen så rocky fick springa som en galen björn.
skogen är också riktigt vacker, ibland. förutom alla spindlar.






och nu ska jag kila.
jag vill bli naturfotograf haha :( JAG VILL

en av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen.

PUUUSSSSS BABES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0