pizza i mitt hjärta

20110701796 (MMS)

Vi bakar för fullt. Kanelbullar for the win! Igår tröck vi pizza. Fan vad gott det var, as skönt att äntligen vara mätt. Kommer verkligen sakna det här stället. De tre tjejer jag och nadia har träffat här är underbara. Julia anna och mikaela :D sen måste jag säga att jag hade haft det mycket bättre här om det inte vore för det här jobbiga. Klarar inte av den här skiten. Det suger. Fan. Skönt när man är ledsen att ha folk runt sig hela tiden annars hade jag deppat ner mig totalt. Därför är jag rädd för att åka hem och sova själv idag. Känns inte alls bra.. :( Nu ska jag ut medans degen jäser. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0