idag är alla norrmän

20110719822 (MMS)

vilken sjuk jävla dag. stackars norskarna, fy i helvete säger jag bara. hur fucking jävla sjuk är man om man skjuter barn??!! FÖR I HELVETE SÅNA SKA HA NACKSKOTT! sen att spränga massa byggnader? så jävla sjukt. hoppas alla gör som jag och tänder ett ljus till minne osv av de döda och skadade och deras anhöriga. sen översvämning i hela fagersta också. de flesta dator system osv har lagt av, till och med på polisstationen. men dom är coola så det fixade dom ju. till skillnad från alla andra stackare. vi drabbades inget av det, förutom trädgården. ville bara berätta om hur sjukt förbannad jag är. äckel allihoppa, dom borde hängas, långsamt och plågsamt. torteras också. det här mina älskade läsare, är inte mänskligt. ha en fortsatt trevlig kväll. en fin bild btw för att lätta upp stämningen. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0