fyra dagar på några rader

blir sjukt jävla äckligt förbannad.
bloggade i onsdags(stockholm), bloggade i fredags(början av brölloppet), missade att blogga i lördags men bloggade i söndags(avslutning på hela brölloppet och berättade och beskrev hela skiten).
och nu när jag kom hem så fanns INGET av det med!
jävla kukhorsfittanus SKITHELVETE. FAN rent ut sagt.
aja. 
hade as kul i stockholm, jag och michele körde en romantisk lunch, sedan shoppades det osv osv.
hade migräm, annars var allt, ehm kul.
as kul påå brölloppet.
var ett tredagars slottsbröllopp, med massa självgoda stocholmare och massa andra folk från hela världen, 
har fått prata maaaassa engelska. haha shiet. 
va as fin hela tiden, snacka jobbigt.
klänningar, hår, allt.
precis som på film, helt sjukt.
men as soft, servitriserna och dom i baren trodde jag va 18, så jag blev serverad as dyrt vin till middagen, champagne till vigseln, grogg, vin och cider på kvällarna. två nätters festande bland massa stockholmare, OHYEAH! (vissa va faktiskt helt ok ;))
jag och linnea är kungar!
faktum är att vi va ju nästan det, etfersom vi bodde på ett slott.
helt AZUM!
ska dra ut till linnea nu hon väntar, SEN FÅR VI HOPPAS PÅ EN FISKETUR SENARE IDAG!!!!!!!!!!! :@
ehehe hejdå (alla bilder jag har är på mobil kan ej lägga upp dom här ju, kuk mms blogg uppläggning att ej funka. AS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0