hemfärd

20110605749 (MMS)

Nu börjar det dra ihop sig för hemfärd. As kul igår, vid världens största finaste middag så trodde servitriserna att jag var 18. Dom i baren trodde jag va 18. Kan inte bli bättre! Världens godaste vin till middag, världens godaste mat. As god alkohooool i baren liksom! Tjoho! Jag och linnea är kungar liksom. Skapligt passande med tanke på slottet. Niceee. Va jätte fin igår, men hade inte tid att ta kort. Världens bästa bröllop, inget bröllop kommer någonstans slå det här! Engelska har jag också pratat haha, jag kan ju faktiskt. Ledig imorgon, får se vad jag ska göra då. Bäst helg. Lite jobbigt att behöva vara grymt fin hela tiden bara haha men äsch. Det verkade ju uppskattas så ;) hihi puss hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0