utställning

20110612775 (MMS)

Rocky är i mitten med någon gubbe. Klassiska jeans och svart tröjja. Rocky syns typ inte men ändå. Varken jag eller pappa kan ju det där med hur man skulle göra osv så vi anlitade hasse eller holger eller vad han nu hette haha. Gick upp sex och åkte halv sju till hundutställningen för bara bouvier hundar. Rocky kom 2a först, sedan 1a och 2a igen. Nu har vi papper osv på att han är i stort sett så vacker en bouvier kan bli. Men det är ju insidan som räknas men ändåå det är så jävla coolt! Liksom en engelsk domare som är experter på just rockys ras! Han fick rött band, det är det bästa en hund kunde få. Han hade vunnit allt sa dom om han vore lite äldre. Idag är han ju trots allt bara ett år och en vecka. Prick. Öhm. Glömde bort. Men, imorgon ska jag umgås. Hade inget mera att säga. För vet ni? NU ÄR DET LOV!!!!!! Tittar film med bästa lillebror nu. nu sa det PLING i min telefon. Alltså måste jag avsluta detta inlägg. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0