sommar och sol och tjol

sitter hos födelsedags barnet sofie.
GRATTIS GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG!
Mary Battiata – Paradise, Etc.
vi lyssnar på jätte mysig musik hihihi.
vi ska städa och fixa, äta massa också.
äckel mat i skolan.
fan i helvete vad glad jag är.
önskar att livet alltid vore så här underbart.
blablabla det blir vad man gör det till, surebacon.
det är så men ni get it. got get get GIVE. nej okej.
nu räcker det.
jag är glad. det är det enda som behöver sägas.
sofia är glad. igen. riktigt glad! sofie med.
sen blir det en sväng till skinnsberg, fan det känns som att sommaren är på väg!
TAGGA FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!! Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything
puss mina söthögar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0