regnigt sommarlov -.-

sofia, vad härligt att vi är så lyckliga båda två, vi som alltid annars är självmordsbenägna.
citerat av sofie karlström.
hahahaha så jävla KUNG
så sant också, lite illa men haha vad ska man göra liksom.
sov hos nadia inatt, orkade inte gå hem i regnfan mitt i natten.
(och så var jag livrädd.)
vi tittade på världens äckligaste film.
http://www.youtube.com/watch?v=E1YbOMDI59k <---- TRAILER
INSIDIOUS
helvete äckel film.
lite b emmelanåt, men fan så läskig ändå.
ska aldrig ha barn efter att ha sett den jävla filmen hahaha.
liksom, its not your house thats haunted, its your son.
man ba :'(
aja nog om den.
KOLLA TRAILERN :P
och nu måste jag äta något. min mage dödar mig.
precis duschat om någon skulle bry sig.
YOU ARE A CINEMA I COULD WATCH YOU FOR A LIFETIME
omg jag spelar sönder låten :(
(bilden är från träslöjden i nian haha)

ha en azum kväll allihoppa!
det ska jag ha ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0