i always find something wrong

blev en jävligt lång långpromenad med rocky idag, shuhu.
han går fint som vetintevad nu alltså! happyface
och imorgon blir det västerås och spänna my tandställning. typ bra ett år kvar HIIHIH YES!
och nästa vecka på onsdag drar jag till åre och gör backarna osäkra med min underbara denise.
nån stuga full med massa alkohol och nån egen liten afterski med maaaasssaaa folk ska vi nog lyckas hitta också hoppas jag. och nu till något helt annat:
en av många av mina och peters intelligenta diskussioner:

jag:men pappa, jag vill ju också vara en hund, som rocky.
han bara äter och sover och alla älskar honom och tycker han är jätte fin!
pappa:ja men då får du väll börja gå runt på alla fyra bland folk och låta som en hund.
och då kommer dom komma fram och fråga vad det är för ras,
jag:och då säger du: nejnej, det är en mental störning!
pappa:eller en mental enhörning...?
jag:


asså åh haha. min familj är så underbar.
sick. ska käka nu sen typ halvsova, är så jävla sur idag,
orkar inte skola. jag vill ha lov igen :(
men aja, bara att bita ihop, snart sommarlov! DET GILLAS
och mm a. öhm. överskriften.
A men tagga, öhm, vet inte. helgen? a. helgen.

run away as fast as you can. run away from it babe.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0