måndag, yepp

börjar kvart i tio,
really sucks.
eller asså, skönt att börja så pass sent ändå.
äh, mumlar bara för mig själv,
lite jobbigt att gå upp halv sju när jag i en veckas tid sovit tills jag vaknat,
förutom en dag där. så kunde jag inte sova ett skit inatt heller, eftersom jag somnat tidigast tre fyra varje dag också så ÅH helvete vilket helvete helt enkelt!
pallar inte skolan. känns förjävligt att jag går i den frivilligt, alltså åh
får träffa mina brudar nea och felle idag iaf, saknat dom hihih :')
resten har jag ju träffat på lovet,
det bästa lovet i mannaminne.
lär fixa mig, ser ut som ett vulkanutbrott blandat med en jordbävning av grad 847520765 typ.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0