on thas håtel

ÄR på clarion collection hotel typ, AS NICE :DDD i västerås med bästa gänget in tha wörld :E
vi skulle ju till eskilstuna idag och titta på folkrace, men hahahahah det var tydligen imorgon kom dom på i strömsholm.
kungligt!
då blev det världesn lyxhotell tills imorgon :')
nice!
om man ändå va arton säger jag bara. igår hade vi super duper jätte kul!
VAD FAN GJORDE VI I NORBERG? hahahahhaha
och gå vilse i norberg lyckades jag och emma med.
tummen upp! hahaha och döden gick in i kyrkan också typ! ni fagerstabor fatatr vem det är :D
scaaryyyyyyyyyyyy
lite bilder togs det, men eftersom jag står på hotelldatorn typ så kan ajg ju inte lägga in bilder.
för vissa.... kanske det blev lite för mycket ehehe, och ciderstänk i hela bilen är ju,,, öhm... bra... :-)
och mina pengar på das lur is slut så kan not skicka mms. sadface. smsa kan ajg men inte ringa.
så ni vet..... .... . .. . . . . typl.
(emma är alltså tpl... hon skrev det :P:P:P:P )
hon gick igenom nån läskig tunnel och föklrade sin livs historia. helt sjukt.
hejdå
puusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0