pictures typ

a som sagt, grymt i fredags. öhm, va mera bakis mot vad ajg brukar igår, sadface. skulle träffat cassie men haha mådde usch så a. kunde ha festat då med men näääeeee va inte på humör för det.
får se, kanske tar en sväng till donken idag. men får se, pluggade satan imorse, as duktig :DDD
här kommer bilder från i fredags(underbart):

malin och jag, ovh nånns hand.. haha

robbin jocke amedin malin nån

nån nån nån loviza jim

malin och jag

felicia and JAG :E

HAHHAA linnea simon och jag :D
(mest såna här kort tagna, men lägger upp det snyggaste (; )

as snyggt, malin jag och felicia

toakort ftw. sen hur bra man är på att ta det är en annan fråga.
tack för den kvällen allihoppa! otrlogit hur mycket folk det faktiskt går in i en etta.
det är ett mysterium.
måste bli bättre på att ta kort. så jävla kul att ha.
ska kila, HEJDÅ
ketchup ketchup punkt.
speciellt tack till loviza fideli och beppe :DDDDD
pusss

spring för livet om det är dig kärt,
att slå tillbaka är det inte värt.
du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå,
det enda du kan göra är att gå.


Kommentarer
Postat av: louie!

TACK SJÄLV SOFIA! PUNKT!

Det får vi ta och göra om :D

2011-03-14 @ 16:06:25
URL: http://herstorysofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0