promenad - båwling - party

öh, lär torka håret nu, sen ska jag och mamma kila ut på en promenad med rocky.
efter det ska jag fixa mig, sen bowling(hahaha önska mig lycka till) med emma jonas och kimi,
sen förkrök, sen party. om det finns nån fest. annars kommer vi ha as kul ändå :D
(tutorna ska med hahah hoppas inte jonas eller kimi ser det här... upps.)
hihihi det gillar vi!
och till ALLA ni som läser min blogg, ni är grymma :')
fortsätt med det!
nu måste jag hjälpa mamma med maten, mums.
och nu en sån här monolog:
om du bara kunde förstå.
japp, där va den slut.
och just det, där här är det bästa lovet jag varit med om!
scooore, och det är inte slut än (;
byeeeeeeeee och
puss

och så där känner ajg mig just nu.
great, huh`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0