robot unicorn ftw

min dag igår va, öhm, skola, (två lektioner) hem, ta hand om inge pigg rocky, handla med mammsi, se på massage. nice man. är helt slut i kroppen idag, det får man ta när man inte vart där på tre månader. palla att hon åkte till thailand. omg nu startade robot unicorn låten: Erasure – Always (RUBRIKEN; ROBOT UNICORN FTW! )
ahhaha spårat. ska fixa mig nu. extra matten för mig idag, hål i te timmar typ. då ska vi jobba på vårat hemliga projekt.
spännande!

måste bara säga att stockholmare är så sjukt jävla JSRGTJDRNGNSRZTJJZRT , NEJ ni är inte bättre än oss "bönder", vafan skulle ni vara det för? bara för att ni bor i en stor stad? dom som bor i lika stora städer som er är också "bönder", så GTFO, blir så sjukt jävla arg. sitt i erat stockholm och känn er överlägsna, kom fan inte hit och klaga på allt och va "bättre" än oss. tro mig, ni är INTE varken häftiga eller ett dugg coola. :)))))) så sjukt förbannad eheheh.
och a, det va väll det.
nu är klockan 20 i. must go.

SNYGG TJEJ OSV :DDDD
hahaha sliten till max. orkar inte skolan.
partei imorrn, eskilstuna på lördag? well see.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0