sliten skoldag

rubriken, alltså fatta, sovit as till lunch varje dag, varit vaken tills det ljusnat.
igår skulle ajg lägga mig tidigt och upp tidigt.
det stämmde inte riktigt.
har världens bästa natthumor nu.
och hela min garderob är utspridd över hela mitt rum.
fick för mig för några timmar sen att jag skulle rensa min garderob.
skulle aldrig ha gjort det haha fuck orkar inte, vill sova. men sängen är full med kläder så lite svårt. får sova på golvet. fast nä vänta, kläder där med. får helt enkelt sova i garderoben, där är det iaf inte kläder haha.
måste duscha också. och det känns som att klockan är typ 5 på morgonen och ajg har varit vaken i fem år eller något. spårat skit. natthumor(kvällshumor ala sofia):

hahahaha SPÅRAT jävla johnny vilken hjälte! (sofie bidrar också, min sötunge♥)
VAD HÄNDE RMED MINA TÄNDER?
det är en broschyr när man får tandställning. jag har också en sån ligger hemma, om nån nu skulle bry sig.
nej fan nu måset jag fixa här så ajg kan duscha så jag får sova någon gång.
och som sammanfattning för fjällen måste jag säga:
fyfan vad underbart♥
och idag gifte jag mig med cassandra. underbart. http://www.nattstad.se/cassiies
och min fru, du vet att jag ALLTID kommer finnas där för dig. vad det än gäller. jag älskar dig.
pusssss mina små juveler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0