Sorry inget internet i stugan.

20110318233 (MMS)

Sorry inget internet i stugan. Och vi glömde ta med dator. Nice work typ. I onsdags kom vi fram till stugan vid elva, då knäppte vi några öl sen gick vi och la oss och sov till klockan ett. Fan va nice. Sen käkade vi korv med bröd och vofflor till frukost/lunch sen ut i backen och kötta slalom. Helvete det märktes att jag inte åkit på två år. Men det gick över förväntan ändå. Nära våran stuga är det en annan stuga(hahaha otippat va) där det bor massa killar. Nice man. När jag och denise gick ut och rökte igår direkt när vi kommit in från backen, så då hade vi underställ och grejjer, hahha då stod dom där vi ba aaaaaah hahaha shit spårat skit. Det va så vi upptäckte att dom bodde där. Bra jobbat. Nu ska jag och dennan sova några timmar till tror jag efter en lång frukost. Hahaha ÄLSKA semester, slippa äckel skolan. Och ikväll ska vi käka på någon skidresturang av något slag. Hoppas våra grannar ska dit muhaha. Önskar att jag kunde stanna här förevigt alltså:') slippa äckel fagersta och alla äckel människor, alla problem, ja allt. För det är ju liksom kvar där. Fast känslorna följer ju tyvärr med. Sucksss. Aja bye ska ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0