ahapp, soppa igen en vecka då

fan asså sorry att jag inte skrivit nått ALLS idag.
men precis när jag skulle skriva imorse så mamma ba : NU ÅKER VI , så a, vad ska man göra?
har ont som fan nu iaf. om nån nu skulle bry sig.
hittade the perfect fondation. letat efter den hela mitt liv, och nu, i found(ation eheheheh) it! (LOVELLY) MÅSTE LÄGGA UT EN BILD PÅ DEN,
lovar det ba knullar i ansiktet!

står ju dock inte på typ italienska eller vad fan det är. ville bara säga det, inte min bild heller.
källkoden är: http://www.HAHAHA-fuck-no-att-jag-bryr-mig.nu
öhm sen köpte jag massa mera smink, det behövdes. okej kanske inte, men jag vill haaa.
sen lite smycken, nya lurar, AS mysig blommig morgonrock, värsta proffs nagellacket, nya sminkborstar, typ öööööö sen a mera såklart men kommer inte på.
inga kläder iaf.
snacka om D: men skitsamma.
nu babblar jag bara igen. orkar inte.
är as hungrig, så lär väll gå och göra nå soppa eller nått. blä äckel tandställning.
men fatta mitt hollywood leénde sen då :') shiiet.
imorgon ska jag dansa afro på idrotten med cassandra, felicia och linnea.
bra att jag inte ens vet hur man gör. bra. helvete mitt fucking tal också?
ÅH ORKAR INTE SKOLAN!
döööö borde bombas. pallar inte.
inget jävla sommarjobb har jag heller, ahhaa ingen vågar väll anställa mig!
ska kila ut. party på lördag.
lever för helgerna♥
pusss

you take your heart and walk away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0