VAD FAN GJORDE VI I NORBERG?

fan vilken helg jag haft.
sjukt som fan.
VAD FAN GJORDE VI I NORBERG?
kommer aldrig tröttna på det. hahahahahha♥
gjort: åkit runt överallt, kollat folkrace, ( hahahah blåste bort och fattade ingenting)
shoppat med emma på tuna, vart aspackad, haft AS kul, sett eric saade, (kommer bilder snart, chilla),
och ja. haft sjukt kul. vart hemma någon timme bara haha, så det ska va :D hänt as mycket.
gratis mat, EHEHHEHE love mat.
där överallt där vi va, vart fan de nu va, så va det lite snö, sen klart i söndags kväll när vi kom hem så snöade det och allt.
snacka om tpl.
btw idag gick brandlarmet i skolan, alla ba HOPPAS HELA SKITEN BRINNER NER :D:D:D sen va det någon i cafeét bara som hade bränt en kaka. snacka om -.-. stå ute och frysa i onödan. sen hände det något mera as kul i skolan som jag skulle skriva, men kommer inte ihåg..... vi fick se southpark på engelskan, SCORe, fast det va inte det heller jag skulle säga... men a whatever
nu kommer det massa blandade bilder. det behövs!

jag och emma stod typ en meter ifrån han , han va på tuna park, HEHEHEHE

alltså seriöst, kolla, äckligt snygg är han. fyyfaaan. AJA (får inte verka för töntig så lägger inte ut mera kort på han hahaha) det roligaste var när jag och emma köttade genom folkmassan, fyfan haha.

och där va vi nästan längst framm ändå. fatta proppfullt i HELA gallerian. vi höll på att dö. va nästan värt det. men va inte värt att stå flera timmar för att få en signerad skiva. man ser eric på "scenen" där framme. jag ser iaf haha. emn va mest skitungar. och så jag och emma såklart. så jävla skönt när man är borta så där, man känner ju ingen, ingen känner igen en, SÅ DET SPELADE JU INGEN ROLL! happyface

hahahaha på ip i fredags :') (snälla emma ha inte ihjäl mig (a) )

och det där va hemma hos jonas innan vi körde på. innan ip alltså ;)

och det där va hos jonas syster( SOM HETER SOFIA, as coolt!) någonstans mittemellan allt.

jag och cassandra någon dag i veckan, hade tänkt lägga ut det länge men det blev nu!

as snygga osv. SJUKT TUFFA!
btw killar suger hängballe. de flesta. förutom vissa. haha a.

lägger in bilder från fjällen imorgon, har inte orkat elelr haft tid. men nu jävlar ska dom upp. dom få ajg har haha. wait til tomoroww alltsååå

A.K.-S.W.I.F.T. – Everything Is On Me (feat. Butch Mosby & A.k.-s.w.i.f.t.) ♥ underbar.
ska kila ut ett tag. sen sova. helt slut.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0