beautiful disaster

sjukt nice igår, super roligt!
måste göras om :D
ahha helvete vad ful man va i brillorna.
och ina, de va en jävel att prata om mister A (;


haha shit, grabbarna skämdes nog för mig och emma whole the time, men det gjorde dom nog rätt i :D
och linn va inte på korthumör, så hon gick ut genom dörren, så du blev med ändå linn ;)

AHAHAHHAHAAHAHAHA typ det fulaste jag har sett, emma tog bättre bilder, men jag kom på att jag också ville ta kort precis när filmfan började. så det gick som det gick.
sanctum 3D va bra osv, fast jag satt och väntade på massa monster som aldrig kom. suck.
helvete va bra bild det va med 3D alltså, inte som typ hej jag har en 3D film hemma utan verkligen nice.
japp, sen handlade jag lite också, smink smycken klänning tröjja osv.
och idag väckte mamma mig HALV NIO, jag ba uääääh typ som ett monster ba vafan vill du, hon ba har du glömt att vi skulle på stan idag , man ba öhm, host, nej inte alls, eh eh eh.
så fick massa kläder nu också. eller inte nu, för några timmar sen.
ikväll blir det barnvakt, och imorgon party hoppas jag.
mitt lov har varit äckligt bra. hänt mycket roliga saker hela tiden, och jag har bara festat en fucking gång,(det känns sisådär om jag ska va ärlig) men a det kommer flera gånger! och jag har haft jävligt kul utan alkohol så det är ju bra.
hade nog inge mera att säga tror jag?
nope.
jo, haha har typ träningsverk i magen idag, skrattade som f.a.n igår.
killen på affären(eheh) ba: åh älskar den här tutan, den låter över hela skrapan.
jag och emma ba hmmm... haha jonas och kimi ba nooo, sen gick det ju som det gick.
haha spårat!
lär kila, har massa viktiga saker för mig.
(äta glass, prova alla nya kläder, hämta godis, soffposition)
och alla ni som ska på 100%party i karlstad idag, fuck you.
jag vill också, hahah. ha kul åt mig med :*
(ett år kvar bara)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0