om nån nu skulle bry sig

20110503498 (MMS)

Aaaaas snygga, är fli(vi). Idag blev det pirre till lunch med felicia adam alfons och jocke. Jag och felicia delade på en. Jag åt en halv. Och va inte mätt. Kul. Bra gjort. Va typ lika hungrig fortfarande. Haha suger att va stor i maten ibland. Jag och sofie stack till servus sen vidare sen till mig sen till kören. Om någon arm liten stackare nu skulle bry sig. AMEN hahaha dör"armen" "armén" osv. Eheh och för dom som nu bryr sig , jag är INTE religiös bara för jag sjunger i kyrkans kör. Jag mår bra av det och det är förbannat jävla roligt! Alltså: ingen jävla jesu kristi namn osv. Palla. Inte för att det är något fel att vara religiös men jag skiter it. Helt enkelt. Ville ha det jääävligt klart för er bara. Och nu ska jag sova. Om nu någon skulle bry sig, IGEN. Nationella i engelska imorgon bitti. Fuck my life typ. Allt förutom skolfan är lovellyyy , och det är jävligt bra! Btw till alla tjejer:ha aldrig på vattenfast mascara om ni gör som jag, att inte ha några ögonfransar så ni har på flera lager. Det går aldrig bort och mina ögonfransar är kortare nu och färre. Det och skolan är fuck my life. Och nu va det nog inge mera? Nej. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0