FÅTT MIN BILJETT! JAAAAAAAAAAAAAAAA FYFAN ...

20110505506 (MMS)

FÅTT MIN BILJETT! JAAAAAAAAAAAAAAAA FYFAN VAD KUL HELVETE ALLTSÅ! :D och just ja. Min dag har vart bra, adam och jocke vann taco tävlingen, vart en underbar tjejkväll, gick på stöd matten och ja usch vad glad jag är. Sen måste jag säga att jag är en bra människa. Vilket jag faktiskt är! JAG ÄR GLAD, JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPPA HEJDÅ (inte ens mitt kommande ig i svenska tal imorgon kan dra ner det här humöret, fuck marita liksom (a) eheh) FAN VAD JAG ÄR GLAD! btw ska vi åka gokart med tjej grejjen om någon torsdag. Haha det kommer gå bra! Hade bestämt mig för en vit helg men vill fan fira min glädje(får se hur det blir)! SHOHO SJO FLÖJT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0