hatar att vänta.

det är såå mycket jag vill skriva här. det suger med en blogg, att man inte kan skriva precis allt.
defenitivt(STAVNING?) inte.
jag har inte vart på blogghumör, och är dock inte det nu heller.
jag har ändrat lur flera gånger, och då har jag inte allas nummer,
men snälla lilla vänner, ni kan inte bli sura för att jag skriver att jag inte har erat nummer.
lägg ägg i farfars skägg typ.

jag har iallafall klarat av en sak jag gått och mått skit över i flera månader, och jag gjorde det bra. dessutom.
FAN VAD SKÖNT
sen btw, jag hatarhatarHATAR att vänta. jag har inget tålamod. alls.
inte till något.


sen en till sak, jag har tänkt på en grejj.
jag är bra jävla knäpp, annorlunda, galen, sjuk i huvudet, vad ni nu önskar kalla det.
men vet ni vad?
jag är glad att jag vågar vara mig själv. jag skiter i vad fan folk tycker.
man måste ju få leva????!!!!
någon gång dessutom lär det ju finnas någon som tycker om en som man är.
bara det att i den här hålan blir man dömd, totalt. man kan inte göra en grejj och folk glömmer det, utan man är den personen som gjorde grejjen. typ.
faaaaan vad jag ska flytta efter gymnasiet.
som det känns nu finns det ingen andledning att bo kvar(inget dumt mot er som jag tycker om sötisar)




sen en randomlåt, (ASBRA FYFAN!) bara för att jag inte är på bildhumör, varit på massage och grejjer idag så näe.
skrillex♥

Kommentarer
Postat av: inaaa

haha ska erkänna att det är första gpngen jag kollar din blogg ^^ men ska fortsätta läsa för din skull ;**

ja du borde följa på gaga asså! :D

2011-11-09 @ 17:32:39
URL: http://animalmadhouse.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0