lyckad kväll! +skvaller :D

sorry för den kassa bilden igår. men hade en annan lur igår. igen.
eftersom laddaren till teelefonen jag köpte inte funkar :))))))
kvällen blev inte ALLS som jag hade trott. den blev bättre.
och fyfan för att va bakfull säger jag bara!
skjut mig?!
men, de va de fan värt
btw: utsidan är inte allt, det är bevisat nu. skönt att det finns hopp för mänskligheten fortfarande

jag fick träffa min fideli bland annat. fan vad jag saknat henne!

jag hade tänkt min utklädnad som gulligt troll. men det blev iiiinte riktigt så kanske. (galen potatissäck hahahaha)
så typiskt mig att inte va som nån annan, att va helt jävla egen haha
men men vad gör man inte.

halloween är ju fan till att man ska va ful. och ha kul. och va full.
palla typ fjortis brudar 12 bast som sprang runt och viskade och tittade på mig.
snälla liksom gå och dö ni suger
förresten är det inte coolt när två tjejer gör sugmärken på varandra.
ni ska veta att alla himlade med ögonen, för jo, vi såg att ni gjorde det och att ni alltså inte fick någon kille att göra det.
= ni suger ännu mera, eller nej vänta? ni fick ju inte suga hahaha

det är inte sportsligt heller att spy innan klockan är nio(varje gång dessutom) och sen vilja kramas med den snyggaste killen på festen.
hahaha jag dör orkar inte. gå hem och titta på bolibomba småbarn medans vi äldre(ja jag skrev faktiskt det där) sköter det här med hur man festar och planlägger persienner (;
blir lite trött ibland. och nu ska jag göra något helt annat.
hörs snyggingar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0