mot norberg!

jätte fin bild, jag vet. jag ville visa hur jag känner mig.
DE ÄR KAOZ
i mitt huvud, på mitt rum, överallt.
ÖVERALLT


jag håller på och packar ihop mitt hela rum nu, så är tomt och kartonger om vartannat.
ska ha ett provisoriskt rum tills mitt är klart. skojj.
och i mitt huvud är det katastrof. jag får inte ordning på något.
jag är glad och ledsen om vartannat.
och nej det är inte pms -.-
sen är det snart dags. jag kommer dö.
jag tvivlar så starkt på mig själv just nu, och det är det jobbigaste.
jag tror inte jag kommer klara av det här. inte något av allt som händer just nu.
jag känner att jag inte duger. och det drar ner mig totalt.
aja nog om mina problem, mot norberg.
hoppas ni får en jätte trevlig kväll sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0