dö, jävla gubbe

jag sitter här och är olycklig och lycklig på samma gång.
jag sitter här och är glad och ledsen på samma gång.
jag sitter här och har tråkigt och roligt på samma gång. 
jag sitter här och är stolt som en jävla tupp och skäms som en åsna(?) på samma gång.
mitt humör är jävligt svårt.
jag var iallafall hemma från skolan idag, mår inte bra alls.
i kroppen, alltså. huvudet är fucked up, det med iofs. men ändå.
min kropp behöver vila.
blir hemma imorgon med.
så har as tråkigt.
jätte jätte mega super tråkigt.

jag vill ha förslag på vad man kan göra när man är sjuk!

hjälp miiig! för någon/några av alla er som läser min blågg kan faktiskt va gullig och hjälpa mig.
SNÄLLA
tack

för så här kul har jag : PppPPpppp
hahaha varför inte


OLAOLA – Dö, Jävla Gubbe

oooh flytta då till rosengården
om du vill föra liv dygnet runt
där bor en massa invandrare och dom skriker
och dom väsnas och dom bedriver strunt
Så sa min granne till mig igår
ja det finns saker man inte förstår

Han sa du spelar för mycket och för hög musik
men vadå jag har ju inte ens nån stereo
hur kan jag få sån här kritik
men han sa du spelar akustisk gitarr
och det stör
jag som trodde det var sånt som fick folk på gott humör

Men är det så
Du vill ha det?
Då ska jag nog fanimej ge dig spader
Jag ska trycka läpparna emot din vägg och skråla
och jag ska hälla sur gammal filmjölk i din brevlåda
och jag ska trycka in loppor i din ventil så
att du får en djävulsk klåda

Dö, jävla gubbe, Dö, jävla gubbe

Oooh inte blev det bättre när du sa
att du va nazist som tyckte att
invandrarna var pack som inte begrep ett jävla piss
tänk om det är såna som du som bestämmer tillslut
då vill jag inte bo kvar nej då vill jag
vandra ut

Men är det så
du vill ha det?
då ska jag nog fanimej ge dig spader
och när jag skrev den här sången fick jag
sitta tyst fick sitta och hyscha
annars hade du bankat i väggen med
en stor jävla yxa
jag tycker det är lite lustigt att någon
orkar lägga så mycket energi på att
jag sitter här och gnolar
att någon i flera timmar orkar klaga
på den där
Jävla Ola

Dö, jävla gubbe, Dö, jävla gubbe
ooh Dö, Jävla Gubbe ooh Dööö Jävla Gubbe


och nu sitter jag och kollar på massa sminkvideosar, gal1.
blir trött på mig själv typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0