en sanning om mig

TRALALALALLAA
sjunger som fan, ska på 65 års kalas... :P
(SMÖRGÅSTÅRTA :D)

jag ska dela med mig av en sanning, jag har aldrig varit med om en bra alla hjärtans dag.
det har alltid gått åt skogen för mig(fast det vet ju ni redan).
så jag har aldrig firat den tillsammans med någon, aldrig.
va på väg förra gången, men det gick ju som det gick det med.
FÅREFER ALÅNE, typ.
så; glad alla krossade hjärtans dag.
en mera passande dag än alla hjärtans dag iaf.



I want to make you feel beautiful

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-11-13 @ 01:51:06
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är!



//anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna.

www.avanna.se

just nu 25% med koden sweetnovember

2011-11-16 @ 10:19:13
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0