vad gör jag på fars dag?

jo; sitter och pluggar. kul. omprov på tisdag, i TVÅ fucking grejjer.
men måste säga, förutom dem så har jag ryckt upp mig totalt. förra året hade jag ig-g i alla ämnen. lyckades lura åt mig g i allt typ. orkade inte. nu har jag vg + på i stort sett ALLT :D (utom matte och idrott hahahah ;))
så jävla stolt! :D
bra jobbat sofia. det sköna är att jag har pluggat typ totalt tre gånger hitils hemma också. det enda jag gör är att följa med på lektionerna. så tänk på det!
det kanske funkar likadant för er också, häng med ordentligt på lektionerna så slipper man sån här skit.
haha sen alla gånger orkar man inte till 100%, men det straffar sig sen. så det får man räkna med.

igår hade jag så tråkigt ett tag så jag började spela cityville. igen.
kommer ni ihåg hur galen jag va i det förut? så ska lira lite nu.
coolt :P
funderar på det där spelet, skyrim, om det är skojj. funderar och funderar, slutar väl med att jag börja spela det. jävla nörd jag är. underbart.
och fan vad jag skriver, galet.
CITYVILLE HÄR KOMMER JAG


hääärlig lååååt
blandar det här med cypress hill, skrillex, avicii, one republic, rihanna och coldplay nu till pluggningen.
stabil musiksmak. extremt jag om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig, säg till när du följer mig. :)

2011-11-13 @ 18:54:18
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0