varför jag inte bloggat:

inte orkat bloggat. inte på humör. velat lega hemma under täcket och ätit glass.
velat varit riktigt jävla full. men får vänta tills helgen.
haft humörsvängningar gånger 1000. mest arg och ledsen faktiskt.
och nej inte mensäckel, utan psykiska orsaker.
på tal om psykiska, så hade jag psykologiprov idag.
gick åt helvete. jag har setat och tränat på fel grejjer. kul.
jag som vill ha högt betyg i det -.-
dööööö. skolan och mitt liv. angående mitt liv:
nånting man gör. typ. och jag gjorde fel. eller? det vet jag inte.
men jag gör som jag gör. jag är den jag är.
jag ska inte ändra på mig på DET viset för någon annan. eller?
det vet jag inte heller.
vad vet man egentligen när det kommer till känslor?
INTE ETT JÄVLA SKIT SKA JAG TALA OM FÖR ER
kaoZ överallt.
jag och sofie skulle ha gått och simmat idag. vi kom dit, typ hej.
så ba nej simhallen är stängd idag. det är den varje torsdag.
jag som skulle premiärbada med min bikini.
inget blir som jag vill :(
hoppas helgen blir det iaf.


låt från vd.
imorgon klockan sju börjar det näst bästa i hela världen. vampire dairies♥


min fråga till er läsare:

ska man ändra på sitt beteende för en annan människa?
jag menar såklart inte typ att man slår folk eller så.
ni förstår.
sina egna känslogrejjer.
tänk på det och svara gärna.

Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Man kanske kan ändra på en liten småsak som tex du är med någon som inte gillar att du håller på med håret hela tiden, då kanske man kan försöka undvika det!

Men man ska alltid vara sig själv, det ska man aldrig ändra på!

2011-11-17 @ 18:38:42
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0