walkin closet nästa!

lyckan är total.
ni suger, jag är BÄST TJOHO
nä bara skojja.
mamma och pappa sa nämligen nu att dom funderade på att göra om,
att jag flyttar upp på övervåningen och dom ner osv.
först ba wtf trivs att sova själv nere. MEN
då får jag två rum(har man stort hus så har man ;) )
som är i storleken av dubbelt så stort som jag har nu.
ena rummet blir då garderob, smink och speglar och sån skit.
moaha nej nu jävlar! :D
okej typ 3/4 av rummet blir det.
isf blir det i januari, efter vi vart utomlands.
random bild från google, men seriöst tänk er!
aldrig vart speciellt utseende fixerad, men ÄH va fan. dags att bli det då hahaha nä men nästan


mitt liv är inte så jävla tråkigt ändå.
hade för kul i lördags.
ni som var där och såg mig, drick aldrig rysk import vodka. då går det sådär.

ursäkta om jag va dryg, skyller på spriten.
och nej min mobil är fortfarande inte framme.
den var inte i lägenheten där den försvann. men idioten som tog den fick nog en överasskning när jag spärrade hela skiten.
SYN-D.
aja är så jävla glad ändå, just nu. ska upp och planera.

så det så. bästa låten♥
långt jävla inlägg, men låten stämmer så bra just nu så det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0