happy görl

OMFG, tandställningen ryker om fem veckor minus en dag!
JAG DÖÖÖÖR :D
FAN va snygg jag ska bli tralalla herre jävlar.
kan ni fatta det? en månad typ.
seriöst jag smälter och blir till en liten fläck tror jag.
så jävla äckligt glad är jag över det!
handlade skor, poncho(stavning?) och nagellack idag.
sofie kom hit nyss. myyysigt

dem skorna iaf, as nice. haha brukar aldrig lägga ut bilder på det jag köper osv för att jag inte orkar och tycker att det finns för många bloggar som bara handlar om typ vad man köpt osv. om jag ska vara ärlig så skiter jag i det totalt.
men, hade ingen annan bild att lägga ut.
så där är min sko ;PPPPPPPPPPP resten orkar jag inte haha för vem fan bryr sig?
sofie tycker jag är osocial.
later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0