10 extremt onödiga saker ni inte visste om mig

skapligt jobbigt. det enda jag kan är att sova, men ni vet feberdrömmar?
shit är ju skitskrajj varje gång jag vaknar.
alltså jag vaknar ofta för att jag drömmer så läskiga drömmar, men jag behöver sova. skapligt värdelöst.
har inget kul att skriva idag eftersom jag bara är hemma och "sover" så jag tänkte köra en 10 extremt onödiga saker ni inte visste om mig, det blir väl kul?



♦jag dricker runt en liter äppeljuice per dag, det är det jag dricker mest av allt.
♦när jag är hemma och inte ska göra något har jag alltid på mig så fula kläder som möjligt, det får mig att slappna av.
♦ridning är den enda sporten jag gått på.
♦min hund väger lika mycket som mig, och jag har gått upp sex kilo bara sådär. banta kanske? hahah kul.
♦killars händer spelar stor roll på om jag tycker dem är sexiga eller inte, älskar händer, när dem är snygga alltså.
♦jag har skostorlek 36, ibland 37.
♦jag tycker mat är godare än godis, kakor/fika ligger någonstans där mittemellan hehe.
♦jag kan i stort sett inte svettas någonstans, förutom under fötterna. där kommer allt ut hahaha, as kul fräsch tjej.
♦jag funderar ofta på hur jag ska kunna fixa klimatfrågan så allt blir bra för människor OCH djur.
♦jag har alltid haft en stor kärlek till grodor.

sådär tack och hejleverpastej, nu ska jag lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: felicia

Du svettas ju jämt... Tuttsvett, armsvett och grejer ljug inte nu Sofia ;)

2012-04-18 @ 16:30:50
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha en stor kärlek till grodor, du är bra söt du sofia ;)

2012-04-20 @ 16:10:44
URL: http://aliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0