angående regnkläder, vanliga kläder och ... kläder

ut i regnet och vara galen, tror jag. sorterar sju kilo kläder föst bara. mysigt. vad har man på sig när det regnar och man ska vara ute och dansa i regnet?
bra fråga. REGNKLÄDER :E
dom här sjuuukt snygga regnponchosarna från gina skulle man haft nu.

HAHAHAHAAHHAHA ELLER INTE fan vilken humor jag har, så sjukt fula.
skulle kunna sätta på mig en sopsäck istället och ha mera stil.
det värsta var att bilderna på dem från hemsidan ser okej ut, men i butik är det så sjukt plastigt och fult. inte ens dem mönstrerna som jag visade er. men ni fattar grejjen.
snälla skratta med mig?
dom är iallafall så sjukt fula så man fattar inte hur dem kan ha dem och försöka sälja.

likadant med alla dessa opassande färger och mönster, liksom what the fuck,
bara för att det är mode med starka färger man kan man väl inte se ut hur som helst?
snälla. blir så trött på vad folk har på sig ibland.
rött, rosa, grönt och gult passar inte ihop på en tröjja tillsammans med blåa byxor.
nej.
det kommer aldrig göra det. jo, inom clownbranschen.

måste tillägga att det här är min åsikt, ta inte åt er, va er själva, klä er som ni vill osv osv.
och visst jag har mina mjukis-jag-är-ful i skolan dagar, men skulle aldrig ha på mig det ovannämnda ändå. vilket var ett exepmel, har inte sett någon IDAG med den kombinationen tack och lov.

sen visst färg är fint, absolut. men snälla lilla gumman det finns en gräns. faktiskt.
har varit lite upprörd över det här. om det inte märks. he he he
ska lista ut vad man tar på sig och sen kriga mig ut bland valarna.
hejjsvejjs lingonpajj

Kommentarer
Postat av: emma

Helt rätt! :D

2012-04-10 @ 18:16:51
URL: http://embelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0