hur långt jag än har kommit är det alltid längre kvar

fortfarande sjuk. det suger. missade massa roliga fester igår. jag vill va frisk och va ute idag. men nej.
får titta på kurage hela dagen idag med. men imorgon är jag pigg, såklart!
tar livet av mig om jag ska va sjuk längre.
nej ni får ingen vacker bild på mig, för jag har mössa,halsduk och 73 lager tröjjor. inte speciellt vacker. nä precis.

önskar någon ville tycka lite synd om mig
när man mår såhär, men näe. det är så det är att va foreveralone. ensamt. otippat? ska beställa en bra pojkvän från australien eller något. nån som är på?
då kan vi dela på frakten.
hahaha nej bara skämtaaaa, har ju det bästa av det bästa här. önskar att det kunde få bli mitt någongång bara.
då skulle jag vara världens lyckligaste tjej :') ni vet sådär jag-hoppar-och-skriker-fast-okända-människor-ser-mig lycklig. då jävlar är man glad haha!

godnatt, godmorgon, god lunch, god påsk, glad jul, påsk eller godis osv osv
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0