inte för att jag är hungrig, men....

skapligt rolig och totalt oväntad kväll.
vi hade väntat oss chill och singstar ungefär, vilket det till en början blev men: det slutade med rasistbråk om en iphone, nån som inte fanns(?), en som kastade stolar, en annan som tog fram borrmaskinen, sladdar som inte fungerade, nån skum snubbe som satte sig bredvid mig när vi käkade kebbe på IP och sa samma saker om och om igen. alltså inte till mig, för jag vände ryggen till haha, men så jävla roligt! det va kvällens höjdpunkt. så jag måste berätta lite mer om det även fast jag vet att jag inte brukar berätta om festerna jag är på, men ibland kan man ju dela med sig lite ;)


alltså, ingen vid bordet(okej en) va nyktra, och ändå sa han samma saker. inte så som man gör när man är full utan han va extrem. pressade en 250 g hamburgare samtidigt som han muttrade hela tiden:
inte för att jag är hungrig men.
man ba nähä, så du äter ändå?
så hade hans kompis försvunnit med spriten, undra varför?
sen va hans kåk hemma. man ba antingen spelar han yatsy eller så brukar hans hus gå iväg.
sen hade han supit bort hemnycklarna. konstigt?
och när vi funderade på efterfest ba åh äre fest?
man ba ja, alltså... fast inte med dig.

dem sakerna sa han hela tiden i över en timme. alltså tillslut kunde ju ingen hålla sig så vi vek oss av skratt, alltså så man inte kan andas. och han ba, fnitterkacklor typ. man ba va? vad är det?
liksom haha orkar inte.
haha bästa! det andra va roligt det med, eller nja till och från hehe, men ip va bästa.
har inte skrattat så sen år 1958 ungefär. om du läser det här, öh.. hej. men det va roligt, okej?

bilden där uppe blev random, tog ingen bild igår. alls. fast så gjorde jag det :PPPpPPp fast nej det är hemligstämplat material. så ni fick en sköning istället och en jävla massa kul text om igår :D
lets go drinking äppeljuice, byeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bästa kvällen frugan!

Inte för att jag e hungrig men :**

2012-04-21 @ 17:38:36
URL: http://Animalmadhouse.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0