love life!

fredag? fredag!? FREDAG!!! :D FAN VA GLAD JAG Ä...
så tittade jag ut. och det spöregnar. kul. roligt.
fast jo, det är ju fredag, trots allt. och den här fredagen blir bara bättre och bättre, åh ni ska bara veta :')

idag har jag en "jag är jätteglad dag" tack, det behöver jag.har varit lite väl arg den här veckan av vissa andledningar, heh. en regel som felicia lärde mig:

om någon får en snefylla får den tycka synd om sig själv en halvtimme, och det är okej. men om det är längre är det inte okej, och då får man slå den på smalbenet.

 

älskar den regeln! hur funkar den i det riktiga livet? man kan ju inte vara full HELA tiden. ingen aning faktiskt. men idag är jag glad, och det går framåt som fan. och inte ens du din lilla fitta ska få förstöra det.

 

tack och hej, ska slåss med valarna påväg till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0