och det blev en utgång!

hade fullt upp så nej han inte blogga igår kväll. jag tog några kort men alla blev åt helvete, på ett väldigt kasst sätt/sett whatever, så ni får inte se dem heller. hade det sjukt roligt iallfall, blev en utgång på gm ändå, oväntat. väldigt.

blev kortfattat YMCA med folk jag inte känner. typ. kanske. halvt. vet inte. sjukt roligt vilket som!
börjar bli en expert på det här med krogvändor nu eller hur? hahahah söt sofia. söt. är fan inte van så känner mig inte hemma fast det är kul, alltså det är typ, skumt. you get it.

jag vet att jag blir sjukt bakis på vin, ändå envisas jag med att dricka det. lär dig någon gång sofia!
mår inte okej. ska lägga mig och halvdö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0