så sjukt spårad kväll igår, vill ni höra?

jag mår inte bra idag.
kan inte vara bakfyllan EFTERSOM POLISEN TOG ALL VÅRAN ALKOHOL!!!!!!!! (det stoppade dock inte mig hehe)
jag som skrev ett inlägg och försvarade poliser, så gör dom såhär mot mig?!
men det var okej. dom va så sjukt trevliga och det är det dom måste göra.
okej det är faktiskt deras jobb. så vi såg det positivt, vi kunde pricka av en punkt från innan-man-dör listan,
att bli tagen av polisen alltså. blivit stoppat förut men då är dom bara trevliga.
men nu ba "vi vill kolla era väskor" då ba shit, mini heart attack ni vet.
hällde ut vin för några hundra. kul. roligt. men då har man snälla kompisar som bjuder för att det va synd om oss♥
bäästaaa! så inte vart jag utan dricka heller? nejfan såklart inte.

allt ba spåra igår, seriöst. ingenting funka som det skulle.
skulle ha däckat kvar i norberg, åkte till fagersta och festa istället och släpa mig hem mot morgonkvisten.
hatar när människor spyr, folk åkte skridskor i varandras spyor på golvet, barfota. det va en upplevelse.
känner fortfarande den där lukten. shit alltså.
nån blev halvt uppäten av polishundar när jag va på väg hem, nån blev knivskuren under natten och någon blev våldtagen i norberg, och nån brud hatade oss för att vi var brudar.

men fan så kul vi hade ändå! allt gick totalt åt helvete och det va ju det som va det roliga. typ.
linn var fotograf, om du läser det här så bara måååste jag ha bilder!! måste visa mina besökisar, duvet.

vad gjorde mina söta läsare igår då? :D

Kommentarer
Postat av: Loviza

Jag va med dig, lol heheheh

2012-04-29 @ 18:24:01
URL: http://herstorysofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0