till mina yngre läsare

det här med att yngre människor som läser bloggar ser upp till bloggerskorna som deras idoler och gör som dom, GÖR DET INTE!
jag är ingen bra förebild.

för det första: man ska inte dricka varje helg, det kan skada levern. absolut.
för det andra: rökning är livsfarligt, som om ni inte redan visste det.
för det tredje: att bete mig som jag gör är skadligt för hjärtat. inte de ovanstående påfrestningarna för kroppen menar jag nu, utan det jag gör i mitt huvud. även om det är bättre och bättre så är det fortfarande en stor påfrestning. släpp skiten som inte funkar, gå inte som jag i flera år och försök. för det kommer aldrig gå. face the fact.
för det fjärde: att inte palla med skolan alla gånger suger, om man ska ha en framtid måste man plugga. thats it.

jag lever bara mitt liv och är nöjd med det, till en väldigt stor del.
men det är jag det. folk kan kalla det tragiskt att man vill festa, men haha vafan, det är det jag tycker är roligast, alltså tänker jag göra det. okej?
så snälla min yngre läsare, jag är inte cool på något vis, gör inte som jag.

måste avsluta det här inlägget med:
jag tänker inte berätta vad jag ska göra ikväll just nu, det känns opassande.
berättar sen.
kan avslöja att jag taggar redan.



ha en bra fredag! pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0