fredagen den 13 igår, och det gick bra! eller?

åh vad roligt det va i västerås igår! även fast det slutade i fagersta, heh.
det sjukaste är att fagersta fester är sjukt mycket roligare än västerås fester.
när vi blir fulla dricker vi mera sprit.
när dem blir fulla står dem och plattar håret på varandra ?!?!?! WTF?
haha så kan man förklara det kortfattat, så var det med allt.
dem satt och tittade fint på varandra, alltså om man ska jämföra i smiley väg så va dom :) och vi va ;D
så att ehm ja. stor skillnad. nu säger jag inte att alla är så, för det va massa trevliga människor där också.
jag hade det bäst med brudarna, och killarna med för den delen.
klättrade lite här och sprang lite där, sjöng lite och skrek ännu mera. älska på max när jag och ina klättrade i tunnlarna och åkte rutschbana♥ det här med vad andra tycker, det sket man väl i.

tog några halvsuddiga bilder igår men telefonen vägrar sammarbeta så tyvärr blev det bara såhär ^

men seriöst, mitt huvud sprängs, inte tack vare huvudbakisvärken, den är snäll mot mig idag, utan jag har en fet bula. vart kom den ifrån? haha bra fråga! skitsamma kul var det!
ska städa och kanske jobba lite idag sen ikväll blir det filmkväll/bakishäng med tjejjerna.
mysigt!
ska försöka äta något, hörs babesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0