a girl doesn't need anyone who doesn't need her.

haft sjukt fullt upp idag, jobbat och jobbat.
fullt med folk hela dagen!
påväg att blogga en gång, men han inte ens skriva en rad sen va det kört.
kul?
japp! speciellt i det här vädret.

jag har gjort något som kommer förändra mitt liv, som har förändrat mitt liv.
har varit så sjukt arg i flera dagar, så nu kände jag att det fick vara nog.
jag tänker inte vara lilla snälla sofia som gör som folk säger. i det här sammanhanget, som en person vill.
jag vägrar. min stolthet ska fan inte få sjunka lägre.
jag har vuxit tillräckligt och blivit på långa vägar så stark så jag klarar mig själv.
mitt självförtroende är tillräckligt bra för att visa att jag klarar mig på egna ben.

alltså: jag har tagit bort en till människa ur mitt liv som bara ger mig dålig energi. och jag tar inte det längre.
känns som att en sten har släppt från mina axlar.
känner mig varken glad eller nere just nu, bara tom. men det kommer sen. det glada över att vara fri. för vet ni?
SOFIA IS BACK ON TRACK!


Kommentarer
Postat av: Linn

Du kommer klara det den här gången kompis!<3

2012-04-15 @ 19:24:12
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0