grattis morfar!

världens bästa morfar som fyller 65 idag, GRATTIS!

jag och min kusin med morfar när vi var små. jag är den korta lilla tjocka typen, inte den söta som ser ut som en docka. såklart (;

måste klaga ur mig också:
blir så sjukt irriterad på folk som skriver på face VARJE år ba "åhnej våren är borta" "SNÖ NU?!" "sverige, alla fyra årstider på en dag" blablabla, snälla. det är såhär varje år. folk blir lika chockade varje år. det är såhär, varje år. varje år fucking år. så varför?
hört talas om april väder?
gah vad jag blir irriterad. men snö just nu kändes faktiskt lite väl, men redan sett att minst tio pers kommenterat det på face. så då blev det förstört och jag blev irriterad. igen.
SERIÖST INGEN HAR VÄL DÖTT AV LITE SNÖ? det är fan vatten fast i fast form. ge fan i.

och nu har jag klagat klart.
mot skolan och efter det till norberg!
hörss


Kommentarer
Postat av: Prinsessan ;)

Du är jämt söt!!! Ses ikväll hjärtat :*<3

2012-04-16 @ 08:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0