HÄMTAT MIN BIL!!!!!!!!!!!!!!! wööööööööö

åkte en bit, såklart, och skitade ner den på en gång, hehe.
ni ser ju vart jag menar.
okej jag är ju ingen bilfotograf eller så jag vet inte hur fan man tar kort på bästa vis, men ja vafan skitsamma. 
as snygg, enligt mig. 
två avgasrör, nån bra motor med nått special, riktigt bra bas, skit fräsch inuti och man kan ha sex skivor i samtidigt.
SOUNDS GOOD TO ME! och där försvann min secolön för hela sommaren, toppen och så jävla värt det.
plockade bort en modoskylt som satt på regskylten. mohahah
 
 
och här är två bilder jag tog förut när jag tittade på bilen, lite finare väder då: 
 

Kommentarer
Postat av: adam

fan va snygg bil!

2012-08-23 @ 18:52:31
Postat av: johanna

ååh din fina bil!! nu får du åka runt mycket med den och leka gangster, du som skulle pimpa den haha ;)

2012-08-23 @ 20:17:43
URL: http://johannapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0