once upon a time on the same side in the same game

åh vad jag längtar tills på fredag!
vår mysiga hamnkrog här i min lilla by har öppet för sista gången, och självklart måste man vara på plats. förövrigt: hämtar min bil idag eller imorgon, håll koll!
va och badade hela dagen igår med mina vänner :') nej inga bikinibilder. sjuuukt härligt! alltså: badade en gång under hela sommaren. och det var inne. i uppvärmda pooler. i vattenruschbanor och 40 gradiga bubbelpoolar. men ja, har iallafall badat en gång på det här sommarlovet.
 
skolan?
ja, vi gjorde inte ett skit. och jag vill spetsa mig själv på en pinne,dra ut ögonen, rycka bort naglarna och skrika tills jag försvinner i ett svart hål. ja jag mår skumt idag. borde nog bara lägga mig. 
haha ibland är jag bra underhållande. nej men är seriöst helt fucking död.
varför? jag vet inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0