kvällens godnattsaga: rocky och den blå dinosaurien

hittade en bild på björnen, rocky, sen förra julen, han har lika mycket päls nu också :')
VILL ÄTA UPP HONOM :D

måste berätta en sjukt kul sak som rocky gjorde häromdagen.
VARNING! kul läsning hehehe
jag och mamma slog in julklappar, varav även då massa godis och leksaker till rocky.
rocky älskar att öppna paket så han var helt tokig, sprang omkring och försökte slicka upp paketen då han inte får öppna dem än, såklart.
då tog mamma upp ett gossedjur, en blå dinosaurie, som va tänkt julklapp till en annan.
rocky tiggde, bad och pratade ihjäl både mig och mamma.
han krigade mer för att få dinosaurien än vad han gjorde med allt hundgodis, knäpp hund detdär. 
han fick dinosaurien och blev såklart överlycklig. kunde inte stå emot hans vilja.
istället för att bita sönder den och hoppa av glädje som han brukar så slickade han på den och verkligen gosade med den. liksom hur gullig? över sextio kilos stor hund ville ha ett gossedjur för att gosa!!! efter en timme drog han dock ur stoppning ur den, litegrann bara. och bara försiktigt nån gång, vilket aldrig hänt med hans gossedjur förut. de brukar va helt utan stoppning. väldigt försiktig och noga var han.
efter det gick han med dinosaurien till kassen mamma hade plockat upp den ur, och la tillbaka den.
åh vad jag älskar min hund. han la verkligen ner den ordentligt, inte på sidan eller nått, utan krånglade ner den tillbaka i påsen med tassar, nos och ja han vet allt. åh min lilla bebis vad jag älskar dig! knäpphund :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0