småbarns funderingar.

kom att tänka på en sak idag:
bara jag som känner att alla småbarn gillar varandras profilbilder på facebook, så mycket som det går?
då menar jag alla. ungefär "om du gillar en av mina profilbilder så gillar jag alla dina".
inte bara som jag tror att dem säger, utan dem gör statusar om det också.
wtf? ja, jag kategoriserar dem som en enhet. "dem"
jag själv tycker det är pinsamt. men vem vet, jag kanske håller på att bli gammalmodig.
säkert, skulle inte förvåna mig.
fattar inte varför jag bryr mig heller. bara det att på varje småbarns bild så ser man att alla andra småbarn gillar. exempel:
 
stinas profilbild:
gerda, ove, kurt och magda gillar.
 
gerdas profilbild:
stina, ove, kurt och magda gillar.
 
magdas profilbild:
gerda, stina, ove och kurt gillar.
 
kurts profilbild:
gerda, stina, ove och magda gillar.
 
oves profilbild:
mormor gillar. *syrsor som låter*
 
förstår bara inte meningen och logiken med det här. faktiskt. varför? snälla berätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0