värsta natten i mitt liv.

sjukaste jag varit med om.
haha varför ska alltid allting hända mig? komiskt. 
när till och med mamma undrar varför alltid allting händer mig, så är det något som inte är som det ska.
eller så är det kanske, förmodligen, precis så det ska vara även om jag tycker det är lite surt ibland.
bättre att det händer mig än människor som inte klarar av det.
 
 
visst, inte sovit alls av andledningen att jag inte har några pengar kvar alls, eftersom nån trött jävel snodde alla mina pengar.
men vad är en massa tusenlappar när jag har ett bra liv annars. 
eller hur? nog för att allting alltid händer mig, men har fan ett jävligt bra liv ändå. menar det faktiskt.
har ju inte cancer iallafall. och det är ju skönt. *pepparpeppar ta i trä* 
kukstockholm tänker aldrig mer åka tillbaka till dig. fast jo, men är inte lika kul längre.
var en bra dag annars, faktiskt. shoppade en jävla massa bra saker.
inte så att jag inte är rädd om mina grejjer, är alltid det. till tusen procent. verkligen.
har alltid varit noga och tagit hand om mina saker väl. men det räckte inte tydligen.
ta pengar från en ung tjej(som alltid ser så trevlig ut, vilket jag faktiskt oftast gör) och sen sova gott på natten? 
hur fan klarar man det?
mitt hopp om mänskligheten sviktar. verkligen. hade faktiskt sparat de där pengarna. finns sådana svin.
blev ingen jorden runt resa för mig då.
FAST SÅ BLEV DET DET! :PppPppPppPPp som sagt, inget kan stoppa mig.
pengar är inte värt mycket alls, egentligen. även om det svider jävligt mycket.
 
wööööö hoppas ni får en bra lördag, det ska jag ha. som fan.
måste ringa polisen, som varit supertrevliga med det här, igen innan jag gör nått annat, nu är sofia arg. jag brukar aldrig vara arg. men nu är jag förbannad på riktigt. många som sett mig arg? nej precis. räckte inte med att prata med viktiga personer hela natten. nu är det fan krig. krig mot vad? det kan jag inte nämna här. men krig är det. nu är det allvar.
 
när livet ger en en jävla massa utmaningar, vad gör man då? 
då spottar man skiten i ansiktet och visar vilken krigare man är.
det är viktigt att tänka på.
krigardrottningen sofia! känner mig nästan mer tillfreds med livet och mig själv än någonsin, för att jag vet att inget kan krossa mig. verkligen. inget. förutom en stor sten då. fan va bra det känns. önskar att alla människor kunde få känna så.
 
jag ska fan fixa tillbaka mina pengar om det så är det sista jag gör. DET är ett löfte. 
när jag bestämt mig för nått så är det bara så. verkligen. jag är inget jävla offer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0