borlänge va bäst, det känns idag.

grattis mig själv!!! bästa festen ever igår FYFAN vad kul!
shit. allting prickades in och blev bra. allt.
orkar inte skriva vad som hände, mår inte toppen.
inte sovit alls typ, tack för mig och puss på era små rumpor.
jag är arton!

vi tog sjukt mycket kort och filmade bland dessa över 200 personer, djs, band, canadensare, dansgolv, isbjörnar, vin, snygga killar, roger, harry potter och bränder.
men har inget nu haha ni får sen.
jag har ingen röst typ, skrikit som fän. shit.
BÄSTA FÖDELSEDAGEN EVER!
när jag kom hem va min walkincloset klar också. skit najs. höhöhö och snart ny mobil.
godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: felicia

Underbaraste kvällen ever! :D

2012-02-05 @ 21:37:42
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0